terça-feira, 22 de abril de 2008

Timor Leste suspende estado de emergência

terça-feira, 22 de abril de 2008 07:59 BRT
DILI, Timor Leste (Reuters) - O Parlamento do Timor Leste decidiu, nesta terça-feira, suspender o estado de emergência imposto depois do ataque contra o presidente José Ramos-Horta em fevereiro, disse o porta-voz Fernando de Araújo.

A decisão foi adotada depois de o presidente Ramos-Horta ter pedido ao Parlamento para suspender a medida. O estado de alerta, no entanto, será mantido por mais um mês no distrito onde estariam escondidos os rebeldes envolvidos na tentativa de assassinato.

O estado de emergência foi declarado no Timor Leste depois de homens ligados ao líder rebelde Alfredo Reinado terem atacado Ramos-Horta, de 58 anos, e o primeiro-ministro Xanana Gusmão em Dili, em fevereiro.

Ramos-Horta, vencedor do Prêmio Nobel, voltou na semana passada ao Timor Leste, depois de passar mais de dois meses na Austrália para tratamento médico. Gusmão escapou sem ferimentos de um atentado cometido contra ele separadamente.


(Por Tito Belo)

2 comentários:

Anónimo disse...

Salsinha hanoin didiak entrega aan ona ba, lalika halo distritu Ermera tomak simu todan tanba deit nia ulun toos.

Ita nia rai tenke hakat ba oin no labele lakon tempo tan.

Anónimo disse...

Nia atu rende ona, maske dalan kroat sei taka. Nia hanoin ema atu tiro mate nia antes nia to'o amo sira nia liman.

Ho Maromak nia tulun, nia sei tuir dalan los i sei moris ba simu justisa i no to'o katuas hamutuk ho nia ferikoan ho oan/beioan sira iha liberdade nia laran.